a
Aktuellt datum och tid: 24 juni 2017, 07:12

Ny tråd Svara på tråd  [ 5 inlägg ] 
 Gamla forumprofiler 
Författare Meddelande
Rutinerad
Användarvisningsbild

Inlägg Gamla forumprofiler
Vart har ni tagit vägen?

Nostalgiskummade igenom lite gamla trådar i helgen och undrar vad som hänt med alla gamla trogna forumanhängare? Slutat följa Cluben eller bara slutat skriva på forat?

Köttet - alltid med en skepsis i inläggen och det klassiska "Som vanligt är Cluben närmst SM-guldet i Augusti"

1986 - med sin patenterade citera-allt-i-små-stycken-för-att-motargumentera-varenda-mening-stil

Jacko - Alltid glaset halvfullt och en fullkomlig vägg av text i varje inlägg

Des Moroney - Domedagsprofeten himself ;)

... och alla övriga som förr brukade vara så flitiga. Kom tillbaka och liva upp forumet igen! :)

14 mars 2017, 17:24
Världsklass
Användarvisningsbild

Inlägg Re: Gamla forumprofiler
De tre översta vet jag skriver i dassigt uppstyrda FB-trådar istället för här. Hemskt synd i min mening då jag tycker att detta format är vida överlägset Facebook när det gäller att på ett strukturerat sätt diskutera sådant som rör Cluben.

14 mars 2017, 17:46
Rutinerad
Användarvisningsbild

Lukkinen skrev:
De tre översta vet jag skriver i dassigt uppstyrda FB-trådar istället för här. Hemskt synd i min mening då jag tycker att detta format är vida överlägset Facebook när det gäller att på ett strukturerat sätt diskutera sådant som rör Cluben.

Lägg en kommentar och locka tillbaka de hit! :) Har aldrig varit aktiv på fb-trådarna men det känns ju som att det är betydligt mer kunnigt (läs nördigt) folk här inne, om än med en lite negativare touch då och då.. :P

14 mars 2017, 18:47
Världsklass
Användarvisningsbild

Har försökt med ett par av dom men intresset verkar av någon anledning svalt. Själv undviker jag de där trådarna då jag tycker de är kass och usla. Fattar inte varför det undermåliga formatet knyckt så många av våra gamla rävar från White Lions egna forum. Det är bortom mig.

Edit

Om någon av Bullens skribenter ofta hänger i de där FB-trådarna, berätta gärna vad som lockar och vad som skulle kunna få tillbaka folket hit!

14 mars 2017, 19:14
Rutinerad
Användarvisningsbild

Ja, försök locka tillbaka de gamla profilerna!
Det är ju dessutom tråkigt att nya användare inte kan registrera sig. Har flera kompisar som har försökt regga sig men får inget aktiveringsmail tillbaka.

Vem ansvarar för detta?

15 mars 2017, 13:06
Profil Skicka e-post
Visa inlägg nyare än:  Sortera efter  
Ny tråd Svara på tråd  [ 5 inlägg ]