a
Aktuellt datum och tid: 24 juni 2017, 07:09

Ny tråd Svara på tråd  [ 18 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2
 Hockeyjournalister 
Författare Meddelande
Rutinerad
Användarvisningsbild

Inlägg Re: Hockeyjournalister
Granqvist är proffsig och har en del sköna kommentarer, men har tröttnat på honom rejält på senare år också. Det känns inte lika naturligt längre när han hetsar upp sig över nåt som det gjorde förr ("Först Salt Lake City, och nu det här. Jag slutar med det här Jansson. Det går inte att hålla på, DET GÅR INTE att hålla på" :) ).

Han föll lite i mina ögon efter finalen där Brynäs tog SM-guld 2012 när Joacim Eriksson gör en klockren tavla på Silfverbergs skott och Granqvist ältar in absurdum att det var det sjukaste skottet han någonsin sett. Han är stundtals underhållande, men inte alltid så kunnig.

17 april 2015, 09:55
Rutinerad
Användarvisningsbild

Dags att damma av den här gamla tråden igen efter att precis fått både en och två sura uppstötningar. Som vanligt står Nyström i centrum och försöker suga åt sig lite av rampljuset efter VM-guldet. Och han gör det med sina sedvanliga rutiner.

Magnus "tungan i röven på hockeystjärnor" Nyström skrev:
Gladast blev jag av att träffa Nicklas Bäckström som jag följt sedan han var tonåring i Brynäs.
Egentligen hade han bestämt att rusa förbi de sista journalisterna, men när han såg mig så stannade han för en kort pratstund.

Självgod är inte ett tillräckligt starkt adjektiv..

22 maj 2017, 22:35
Amatör

alfie skrev:
Dags att damma av den här gamla tråden igen efter att precis fått både en och två sura uppstötningar. Som vanligt står Nyström i centrum och försöker suga åt sig lite av rampljuset efter VM-guldet. Och han gör det med sina sedvanliga rutiner.

Magnus "tungan i röven på hockeystjärnor" Nyström skrev:
Gladast blev jag av att träffa Nicklas Bäckström som jag följt sedan han var tonåring i Brynäs.
Egentligen hade han bestämt att rusa förbi de sista journalisterna, men när han såg mig så stannade han för en kort pratstund.

Självgod är inte ett tillräckligt starkt adjektiv..

Sportjournalistikens Niklas Svensson.... Slump att de är på samma tidning? :-D

23 maj 2017, 09:29
Visa inlägg nyare än:  Sortera efter  
Ny tråd Svara på tråd  [ 18 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2