| Författare |
Meddelande |
|
Kaiko
Erfaren
|
 Infor bortapremiären AIK - Cluben fredag 17/9 kl: 21.00
Nu är det veckor kvar till grabbarna går till is och arbetet är i fullgång inför säsongen hur vi kommer lägga upp saker och ting.
En av dom största matcherna för året blir bortapremiären mot AIK fredagen den 17 september kl: 21.00. Tiden pga att man sänder alltid en av premiärmatcherna och tv har köpt den.
Vi har fått 300 biljetter till Hovet och vi kommer göra allt i våran makt för att fylla upp dessa. Vi kommer även jobba för att få ännu fler för att visa upp Linköpingsfamiljen på sitt bästa sätt.
LKPG Fanatics kommer rulla egen buss och har fått tillgång till 50 biljetter. Vi håller i detta nu på att fylla upp våran buss och det är just endast Fanatics som har tillgång till den bussen. Vi kommer köra pubstopp i hemlig stad innan vi når Stockholm för att tagga till innan matchstart.
White Lions kommer fylla upp resterande och jag antar att ni kan anmäla er via hemsidan eller på första isträningen så fort ni skaffat nytt medlemskap i WL. Då har reseansvarig channs att boka bussar etc så allt går problemfritt. Beroende på hur snabbt folk anmäler sig till White Lions så kommer man även kunna köra pubstopp så anmäl er så fort chansen ges.
White Lions, LKPG Fanatics och tifogruppen med LHC kommer hjälpas åt att promota denna match och göra allt för att synas och höras. Vi kommer sätta upp flyers, affischer och synas på hemsidor, forum m.m m.m
Börja snacka upp matchen redan nu och dra med polarna till en av dom klockrenaste resorna för året. Tillsammans som Linköpingsfamiljen, samtliga grupperingar skall vi ta hem 3 pinnar mot råttorna och dom är kända över att bli griniga när dom ligger under så vi kommer sjunga sönder råttpacket i 3 perioder.
Dax att ta tillbaka ståplats där supportrarna hör hemma och inte i tv-soffan. Nu kör vi!!!!
_________________ http://www.lkpgfanatics.com
Fanatics FÖR framtiden!
|
| 26 juli 2010, 23:35 |
|
 |
|
13ulow
Medelmåtta
|
 Re: Infor bortapremiären AIK - Cluben fredag 17/9 kl: 21.00
Bra där!
Eftersom övriga fem matcher är dagen innan kommer vi veta vad som behövs för att ta serieledningen redan i omgång 1.
Dyk upp och var med på festen! Fredagkväll och hockey, kan det blir bättre?!
_________________ _______________________________________
|
| 27 juli 2010, 11:01 |
|
 |
|
Marty
Amatör
|
Jag säger som dig 13ulow, kan det bli bättre?
Självklart är man där! Sjukt sugen redan nu!
_________________ Gerrard blir ägd
|
| 27 juli 2010, 14:27 |
|
 |
|
Tatto
Styrelsen
|
WL kommer inom kort att lägga upp alla säsongens bortamatcher på hemsidan, vi väntar bara på en fullständig prislista från bussbolaget.
Vi kommer att sälja medlemskap på 1:a isträningen, så att ni kan få inloggningsdetaljer för att anmäla er till denna bortafight mfl.
Givetvis kan ni när ni köper medlemskap också anmäla er till AIK matchen.
Väl mött
FORZA
_________________ Odd Berg Ordförande White Lions
|
| 27 juli 2010, 14:49 |
|
 |
|
bjaffan
Styrelsen
|
Tror den här resan kan bli riktigt riktigt bra. Premiär, fredag och gnagetborta kan knappast bli bättre!
Se till att hänga med på årets resa !
|
| 30 juli 2010, 02:03 |
|
 |
|
MagnuM
Rutinerad
|
Sugen är bara förnamnet! Håller tummarna för stor uppslutning och en fin bortafight!
Fint att det snart drar det igång igen. Och själv har man hittat hem och är åter bosatt i Sveriges vackraste stad. Underbart!
Forza Cluben!
// MagnuM
|
| 30 juli 2010, 04:53 |
|
 |
|
Robie
Rutinerad
|
 Re:
MagnuM skrev: Sugen är bara förnamnet! Håller tummarna för stor uppslutning och en fin bortafight!
Fint att det snart drar det igång igen. Och själv har man hittat hem och är åter bosatt i Sveriges vackraste stad. Underbart!
Forza Cluben!
// MagnuM Välkommen tillbaka! Blir sjukt taggad bara tanken. Det lär bli en sjuk inramning då gnagarna lär vara taggade, främst för att de har åkt ner i superettan och vill ha revanch. Synd att man får nykomlingarna i första omgången dock, det är ju oftast en förlustmatch.
_________________ COYS
|
| 30 juli 2010, 11:30 |
|
 |
|
Fäldt
Amatör
|
Fan så fint!!
_________________ Forza Cluben
|
| 31 juli 2010, 15:57 |
|
 |
|
Tatto
Styrelsen
|
Ni som har löst medlemskap för säsongen 10/11 och fått era inloggningsuppgifter kan nu anmäla er till denna match på WLs hemsida.
|
| 1 augusti 2010, 21:52 |
|
 |
|
LKPG
Medelmåtta
|
Bästa möjliga start av säsongen, kommer att bli en grym resa! 300 platser är helt ok!
Ser att man måste bli medlem i WL för att kunna anmäla sig. Det kan försvåra för många som inte hinner bli medlemmar innan premiären. Går det att betala in pengar över nätet och få sitt inlogg via mail? Sen kanske man kan få medlemskortet hemskickat eller på bussen till Sthlm.
I övrigt, promota matchen på facebook genom att lägga upp en grupp, så kan vi bara bjuda in alla vänner där.
Härligt med hockey snart igen, taggad som få!!
|
| 3 augusti 2010, 18:01 |
|
 |
|
Tatto
Styrelsen
|
LKPG skrev: Bästa möjliga start av säsongen, kommer att bli en grym resa! 300 platser är helt ok!
Ser att man måste bli medlem i WL för att kunna anmäla sig. Det kan försvåra för många som inte hinner bli medlemmar innan premiären. Går det att betala in pengar över nätet och få sitt inlogg via mail? Sen kanske man kan få medlemskortet hemskickat eller på bussen till Sthlm.
I övrigt, promota matchen på facebook genom att lägga upp en grupp, så kan vi bara bjuda in alla vänner där.
Härligt med hockey snart igen, taggad som få!! Ett litet förtydligande, Du måste ha fått inloggningsuppgifter från oss för att anmäla dig på hemsidan. Ni kan ringa reseansvarlig i WL Thomas K Berg 0709882468 efter kl 1600 för att anmäla er till resan, och betala både medlemskap och resa på bussen.
|
| 3 augusti 2010, 18:12 |
|
 |
|
Fluebuy
Medelmåtta
|
_________________ Grunden BOIS - Mot nya mål
|
| 3 augusti 2010, 20:16 |
|
 |
|
Tatto
Styrelsen
|
I dagsläget har vi endast 150 platser, och dom börjar ta slut, så om ni vill vara säkra på en plats till denna match så måste ni skynda.
LHC jobbar på att få fler platser, men inget är säkert i den här frågan.
FORZA
|
| 4 augusti 2010, 13:27 |
|
 |
|
Micke_79
Medelmåtta
|
Tatto skrev: I dagsläget har vi endast 150 platser, och dom börjar ta slut, så om ni vill vara säkra på en plats till denna match så måste ni skynda.
FORZA Jag anmälde mig på ispremiären men när man loggar in står det att jag inte är anmäld till resan, hur ska jag göra då?
|
| 4 augusti 2010, 13:37 |
|
 |
|
Tatto
Styrelsen
|
Micke_79 skrev: Tatto skrev: I dagsläget har vi endast 150 platser, och dom börjar ta slut, så om ni vill vara säkra på en plats till denna match så måste ni skynda.
FORZA Jag anmälde mig på ispremiären men när man loggar in står det att jag inte är anmäld till resan, hur ska jag göra då? Jag var där när du anmälde dig, PMa mig ditt medlemsnr eller skriv det här så ska jag lägga in dig.
|
| 4 augusti 2010, 13:49 |
|
 |
|